luni, 16 iulie 2012

Buchet de anemone

Hello!
Dupa o maaaare pauza revin si eu cu niste accesorii noi. Nu am mai pus mana pe Fimo de prin primavara. Nu mai aveam inspiratie, nu stiam ce anume sa mai modelez asa ca nu am mai facut nimic. Am terminat si cu sesiunea asa ca ma muult timp liber si sper sa revin usor, usor la modelat. Chiar uitasem ce bine ma imt cand modelez si uit de toate, iar timpul zboara rapid.
Sper sa va placa lucrusorele pe care le-am facut zilele acestea. Le voi posta pe rand.
Primul accesoriu pe care il voi posta este unul din cele trei coliere pe care le-am modelat saptamana asta. Am muncit vreo 5 ore la el :)) dar il iubesc :X. De fapt, tot ce am facut imi place, dar colierele si brosele cu flori sunt preferatele mele.




Inspiratia mea pentru colier a fost acest minunat buchet de mireasa.

*Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, dar sunt facute cu telefonul.
O vara placuta!
 


Pentru detalii, întrebări sau sugestii scrieţi-mi la aliart_handmade@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu