duminică, 14 august 2011

Tutorial: Brosa "Flori de camp"

Buna!
Stiu ca sunt datoare cu un tutorial pentru geanta, insa saptamana asta am racit in ultimul hal :)) nu cred ca am mai fost vreodata asa de racita.Asa ca nu am mai facut nimic, ci am zacut in pat toata saptamana.De ieri mi-am mai revenit, iar astazi mi-a venit o idee de brosa cu flori din fimo, asa ca m-am pus pe treaba.Apoi m-am gandit ca ar trebui sa fac si un tutorial, poate ajuta pe cineva :)
Produsul final este aceasta brosa cu flori de camp si desi este mai mult caracteristica inceputului de vara, pe mine acum m-a lovit inspiratia ;))
Sper sa va placa si sa va fie util.Spor la lucru!

Am uitat sa fac poza de inceput cu materialele necesare :D asa ca decat le numesc.
Materiale necesare:
  • Fimo in ce culori doriti sa faceti florile, eu am ales: rosu, negru, alb, galben, verde, albastru si putin maro (pe care le-am mai combinat intre ele rezultand diferite nuante).
  • Cutter
  • Forme pentru decupat flori (eu am improvizate)
  • ac de brosa
  • lac
  • lipici universal
  • betisor cu vata si spirt (pentru final cand sterg amprentele si scamele de pe flori, inainte de a le baga la cuptor)
Pasul 1
Folosim ca "suport" pentru flori o bucata de fimo (eu am folosit resturi de fimo amestecate) careia ii dam o forma rotunda.

Pasul 2.
Intindem o foaie de fimo alb, nu foarte subtire, din care decupam, cu ajutorul unei forme(petele acelea albe sunt de la culoarea pe care o avea initial floricica, inainte sa o dezlipesc eu de pe o figurina, si nu a vrut sa se ia), cateva floricele (eu am decupat 8 si le-am folosit pe toate)

Pasul 3.
Cu ajutorul unui cutter "texturam" floricelele,apoi modelam usor petalele spre interior.
Pasul 4.
Dintr-un cerc de fimo rosu modelam macul (eu am pus bilutele negre in mijloc aproape de final, deoarece am lucrat pe cat posibil, mai intai cu culori deschise, apoi cu cele inchise, ca sa nu murdaresc fimo.

Pasul 5.
Cu ajutorul unei forme mai mari decat cea anterioara, decupam alte flori cu cutterului( eu am decupat galbene si albastre)
Pasul 6.
Aranjam cateva flori dupa bunul plac.
Pasul 7.
In functie de cat loc este ocupat pe "suport" mai confectionam diverse tipuri de flori.


Pasul 8.
Modelam cateva frunze si le asezam unde avem spatii libere.
Cam asa, de exemplu.
Pasul 9.
Dupa ce am aranjat toate florile si frunzele, am pus "polen" la mini-margarete ;)) si "seminte" negre la maci.Printre frunze am adaugat si 2 mugurasi.Finisam stergand cu betisorul cu vata imbibat in spirt acolo unde sunt scame, resturi de fimo, amprente; rotunjim marginile, aranjam petalele, etc. si bagam la cuptor.

Pasul 11.
Dupa ce am scos brosa din cuptor, o lasam sa se raceasca, lipim acul de brosa si apoi lacuim.
Eu am adaugat la final si cateva bilute miiiici argintii.
Taa daaaa!




Cam acestea sunt dimensiunile ei, in comparatie cu palma mea.



Pentru detalii, întrebări sau sugestii scrieţi-mi la aliart_handmade@yahoo.com

6 comentarii:

  1. e foarte frumoasa!
    eu nu stiam de faza cu betisorul cu vata si spirt la final, si in putinele mele incercari cu fimo, am avut mereu probleme din cauza amprentelor, asa ca merg sa incerc.
    super tutorial, mersi de pont!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult ca ti-am fost de folos :)
    Multa bafta cu modelatul :*

    RăspundețiȘtergere
  3. cautam in disperare un tutorial si acesta a fost ca un balsam ...sunt foarte incepatoare...de fapt deocamdata mi-am cumparat foarte multe si facut planuri...nu stiu sau nu am observant lipiciul la ce l-ai folosit ? chiar asta vroiam sa intreb , daca am niste floricele foarte mici sau cu un model ceva si nu le pot presa pe acea placa rotunda de fimo , cu ce le pot lipi ? lipindu le si apoi bagan d la cupror nu se dezlipesc :( multumiri inca o data

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur tare mult ca ti-a fost de folos :) lipiciul l-am folosit pt a lipi brosa de acul de brosa.
    Le poti coace inainte si apoi sa le lipesti de placa rotunda de fimo cu picatura sau cu lipici universal. Nu cred ca e bine sa le bagi cu lipiciul la cuptor. Ele cand sunt crude, prin presare, se lipesc foarte usor si pentru siguranta poti aplica foarte putina Picatura dupa coacere, la baza florilor.
    Sper ca am fost destul de explicita :))
    Multa bafta cu modelatul!

    RăspundețiȘtergere