joi, 28 iulie 2011

The All Natural Face Review

Buna!
Acum doua saptamani am facut o comanda pe siteul The All Natural Face pentru mostre de blush pe care le-am luat la pretul de 2.30$ plus transport.Am primit 13 nuante de blush din care este imposibil sa nu iti gasesti nuanta perfecta.Mie imi plac majoritatea, iar cele care nu ma avantajeaza am de gand sa le combin cumva ca sa le folosesc ori ca blush ori ca fard de pleoape.Eu nu am decat 2 blushuri si mostrele acestea mi s-au parut perfecte pt a experimenta.In plus sunt minerale si nu sunt testate pe animale.
Am facut si un swatch sa vedeti mai bine nuantele in cazul in care va intereseaza sa faceti o comanda.Sper ca a iesit bine si ca intelegeti ceva din el ;))
Pe langa blushuri am primit si un mic cadou care m-a bucurat, un gel eyeliner in nuanta Forest Nymph si o pensula pentru el.Are o culoare frumoasa si nu se intinde dupa ce se usuca.
Am mai observat ca pe site sunt de multe ori oferte la comenzi.
Va tenteaza sa comandati de la ei?
Sper ca v-am ajutat! :*


Pentru detalii, întrebări sau sugestii scrieţi-mi la aliart_handmade@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu