joi, 31 martie 2011

Versatile Blogger Award


Am primit de la Bijuterii BIBI , Cosuletzul Colorath si madebyalina premiul acesta si le multumesc foarte mult!

The rules for this award are: (Regulile pentru acest premiu sunt:)

1.Thank the person who gave you the award and link back to them in your post. (Multumeste persoanei care ti-a daruit premiul si posteaza un link catre ea in acest post)
2.Tell us 7 things about yourself. (Spune-ne 7 lucruri despre tine)
3.Award 15 recently discovered new bloggers. (Premiaza 15 blogeri descoperiti recent )
4.Contact these bloggers and let them know they've received the award. (Contacteaza-i pe acestia pentru a-i informa ca au primit premiul)

1. Imi plac calatoriile
2. Iubesc chipsurile cu paprika
3. Imi place sa citesc blogurile de Beauty&Make-up
4. Ma uit la desene animate
5. Vorbesc ore in sir la telefon
6. Imi place sa dezleg integrame
7. Stranut cand simt un parfum puternic, chiar si cand il folosesc eu

Nu o sa desemnez 15bloguri anume, ci il acord tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu