luni, 16 august 2010

Brosa din tul cu margeluta din acril roz, diam. 8,5cm
Brosa din tul
Brosa din tul



Agrafa din tul albastru si mov, este mai mare decat primele 2, cu aplicatii de sclipici(este foarte rezistent,nu ramane pe mana si nici in par)
Agrafa din tul albastru, cu aplicatii de sclipici(este foarte rezistent, nu ramane pe mana si nici in par),


Cercei floricele din fetru
Brosa din tul mov si albastru cu margele de nisip, diam 8 cm
Brosa din jeans cu margea din acril roz, diam. 9 cm
Brosa din material textil cu perluta in mijloc, diam. 9,5cm
Brosa din material textil, tul si margele de nisip, diam. 7,5cm
Cercei din lut pictati manual




2 comentarii:

  1. Mi-a venit o idee.Pentru ca mie imi plac ceva mai opulenti si mai lungi,as putea sa imi cumpar ce imi place din acestia de lut pictat si apoi acasa sa le adaug un lant intre tortita si corpul pictat.Sau poate chiar mai multe lanticuri...imi place sa "atarne" ceva acolo,parca imi lungeste fata si gatul.:)
    Neaparat trebuie sa ne intalnim sa imi oferi nucleul perechii perfecte...tu imi dai perechea-baza,eu o lungesc sau ii mai adaug cate ceva. :)) Cel mai mult imi plac portretele,dar mi-ar placea si ceva cu scris de mana.Ai putea scrie ceva mesaj la cerere?Gen pe unul Together si pe celalalt Forever,sau Alis propriis volat si Per aspera ad astra...sunt atatea cuvinte sau constructii dragute pe care mi-ar placea sa le vad pe bijuterii,ador mesajele.
    Hugs
    Sper sa nu te superi,nu iti subestimez imaginatia,dar imi place sa mai personalizez si eu un pic si indemanarea si talentul nu ma ajuta.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am de ce sa ma supar :) chiar e foarte bine ca vrei sa ti le personalizezi chiar tu.Pot scrie mesaje la cerere, da.daca vrei lasa-mi un nr de telefon pe mail si vorbim mai bine

    RăspundețiȘtergere